Piloții Scuderia Ferrari HP, Charles Leclerc și Lewis Hamilton, joacă în scurtmetrajul The Welcome Present

Peroni Nastro Azzurro 0.0%, brandul italian de bere super premium din portofoliul Asahi Europe & International, a lansat noua campanie care va fi activă pe tot parcursul anului, „The Italian Way”, care va sărbători elementele valoroase ale culturii italiene, pasiunea și stilul. Cu ocazia lansării campaniei, Peroni Nastro Azzurro 0.0% prezintă „The Welcome Present”, un scurtmetraj captivant cu piloții Scuderia Ferrari HP, Charles Leclerc și Lewis Hamilton.
Scurtmetrajul ilustrează peisajul italian al dealurilor luxuriante și surprinde o livrare specială pentru cel mai nou membru al echipei Scuderia Ferrari HP, Lewis Hamilton. Organizată de Peroni Nastro Azzurro 0.0%, facilitată de Charles Leclerc și livrată de Tifosi, o mașină cu totul specială îi livrează un cadou surpriză lui Lewis: 44 de lăzi de bere Peroni Nastro Azzurro 0.0%. Omagiul perfect adus numărului de cursă al lui Lewis, #44.
„The Welcome Present”, regizat de renumitul regizor Martin Werner, subliniază ceea ce știm și iubim despre Italia și italieni deopotrivă, evidențiind căldura și generozitatea unei primiri în stil italian.
Aducând un omagiu numerelor de cursă ale lui Lewis Hamilton și Charles Leclerc, #44 respectiv #16, Peroni Nastro Azzurro 0.0% anunță astăzi că a pornit în căutarea a 60 dintre cei mai pasionați fani, care vor trăi experiența „The Italian Way”.
Pentru că Scuderia Ferrari HP este singura echipă care a concurat în fiecare sezon de la începutul campionatului mondial de Formula 1, acum 75 de ani, Peroni Nastro Azzurro 0.0% îndeamnă fanii să folosească metoda tradițională și să folosească „Posta de Tifosi” (corespondența fanilor) pentru a le ura bun venit lui Lewis Hamilton și Charles Leclerc în sezonul 2025.
Celebrând pasiunea autentică a italienilor și a fanilor Ferrari, Tifosi, Peroni Nastro Azzurro va selecta 60 dintre cele mai inspirate mesaje, iar autorii fiecăruia vor primi unul dintre cele 60 de cadouri speciale. Câștigătorii vor fi anunțați de către Charles Leclerc și Lewis Hamilton. Fiecare cadou va include articole semnate de Scuderia Ferrari HP și produse Peroni Nastro Azzurro 0.0%, astfel încât câștigătorii să se bucure cu stil de weekend-urile de cursă.
Cadourile vor fi disponibile pentru cei din Italia, Regatul Unit, SUA, Canada, Germania și România. Câștigătorii vor fi anunțați pe pagina de Instagram @PeroniNastroAzzurro în timpul weekendului de cursă de la Imola, 16-18 mai 2025. Fanii din toată lumea sunt invitați să trimită urările lor de bun venit prin mesaj direct pe pagina de Instagram @PeroniNastroAzzurro (menționând vârsta și locația). Regulamentul campaniei poate fi consultat direct din pagina de Instagram @PeroniNastroAzzurro, în secțiunea Bio.
De asemenea, fanii din Italia pot livra personal scrisorile printr-o cutie poștală specială, amplasată în Emilia Romagna, înainte de weekendul cursei de la Imola. Pentru mai multe detalii, participanții pot urmări pagina @PeroniNastroAzzurro.
Natalie Pfaff Seigle, Chief Growth Officer al Asahi Europe & International a spus: „Suntem extrem de mândri să lansăm campania The Italian Way, o adevărată sărbătoare a identității și culturii brandului nostru. Prin această campanie, dorim să îmbogățim fiecare moment de cursă pentru fani, reunind pasiunea și stilul atât de importante pentru Peroni Nastro Azzurro 0.0%, cât și pentru Ferrari.’’
Pe parcursul anului, Peroni Nastro Azzurro 0.0% va aduce stilul și pasiunea din boxă în orașe cheie din întreaga lume – Londra, Toronto și Milano. Activările The Italian Way vor aduce experiența exclusivă din jurul boxelor, rezervată de obicei unui număr restrâns de persoane, transformând-o într-o preluare stilizată a orașului pentru a fi trăită de toată lumea, oferindu-le fanilor acces exclusiv la lumea Scuderia Ferrari HP. Prin muzică, design, preparate culinare și băuturi selecte, seria de evenimente The Italian Way va aduce emoția și strălucirea scenei de curse, printr-o lentilă italiană contemporană.
Continuând călătoria de implicare în universul motorsportului, Peroni Nastro Azzurro 0.0% va fi din nou partener al seriei Ferrari Challange Trofeo Pirelli, cel mai renumit campionat monobrand, reunind mașini de vis și piloți apreciați pe cele mai spectaculoase piste din lume, de peste 30 de ani. Peroni Nastro Azzurro 0.0% va fi, de asemenea, prezent la evenimentele Ferrari Challenge Trofeo Pirelli cu elemente de branding.
Parteneriatul joacă un rol cheie în ambițiile companiei Asahi Europe & International, de a avea 20% din portofoliu format din produse fără alcool până în 2030 și este perfect poziționat pentru a sprijini cererea tot mai mare de băuturi non-alcoolice din partea consumatorilor. Berea Peroni Nastro Azzurro 0.0% este produsă cu pasiune și stil italian, oferind o bere răcoritoare cu 0.0% alcool.
Asahi Europe & International se angajează să promoveze consumul responsabil de băuturi și sprijină cererea în creștere pentru produsele fără alcool. Peroni Nastro Azzurro 0.0% invită consumatorii să se simtă liberi să trăiască fiecare moment în siguranță și cu stil. Îi îndeamnă să bea mai puțin, oferind o alegere aspirațională care se potrivește stilului lor de viață.
Lansat în 2022, Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool este cea mai recentă categorie de inovație a Peroni Nastro Azzurro. Realizată cu ingrediente superioare italiene, printre care și mălaiul Nostrano dell‘Isola – crescut exclusiv pentru Peroni Nastro Azzurro în nordul Italiei – Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool oferă același gust înălțător italian, cu 0.0% alcool.
Birra Peroni a implementat o nouă tehnologie în fabrica sa de la Roma pentru a permite Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool să atingă același profil de aromă a berii Peroni Nastro Azzurro, care este produsă cu stilul și flerul italian încă din 1963. Această nouă tehnologie permite folosirea aceleiași rețete de referință Peroni Nastro Azzurro și doar după ce aroma caracteristică și profilul de gust Peroni Nastro Azzurro sunt atinse se îndepărtează alcoolul, pentru a livra gustul italian proaspăt și răcoritor.
Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool este disponibilă în peste 30 de țări la nivel global și marchează un pas important către inițiativa Asahi Legacy 2030 de a avea 20% produse fără alcool în portofoliul Asahi Europe & International.
Asahi Europe & International este sucursală internațională a Asahi Group Holdings, o companie globală de băuturi și produse alimentare listată la Bursa de Valori din Tokyo, Japonia. Din 2020, operațiunile sunt coordonate de Asahi Europe & International. Bazându-se pe secole de istorie de fabricare a berii în Europa, afacerea gestionează 19 facilități de producție în 9 țări din Europa și America de Nord și este custodele unora dintre cele mai bune beri din lume, incluzând Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch și Kozel. În cadrul Grupului Asahi, misiunea Asahi Europe & International este, de asemenea, să dezvolte și să administreze toate piețele de export la nivel global, în afara Japoniei și a Oceaniei.