Maison Olfactif și Beautyceutic by Ioana Marinescu – noul concept de haute parfumerie și skincare inovativ
Maison Olfactif și Beautyceutic by Ioana Marinescu, noul concept de haute parfumerie și skincare inovativ, a deschis primul magazin pe 1 februarie 2024 în Băneasa Shopping City, etajul 1, zona cinema și magazine sport. Cele două branduri aduc clienților o experiență olfactivă la superlativ și o linie premium de skincare de nivel cosmeceutic.
Producția acestora se desfășoară într-o fabrică ultra modernă, cu fluxuri inspirate din normele GMP Pharma, sub standarde de cea mai înaltă calitate ISO 9001 și ISO 22716.
Maison Olfactif, emoție și lux selectiv pentru pasionații de parfumerie
Maison Olfactif este un concept total nou și se poate încadra în zona parfumeriei de lux pe piață din România, dar și pe piața mondială de haute parfumerie. Casa de parfumuri a lansat 3 categorii de extracte de parfum cu totul aparte și buchete olfactive unice. Acestea se remarcă prin faptul că sunt macerate timp de peste 6 luni în mediu cu temperatură și lumină monitorizate constant.
Cele 3 categorii au și denumiri sugestive: „Les phéromonaux”, ,,Les émotionnels” și ,,Les suprêmes”. Fiecare categorie duce explorarea individuală olfactivă în zone diferite de trăiri ale celor ce iubesc parfumurile și care caută luxul selectiv în toate aspectele vieții lor.
Mai mult decât atât, fiecare parfum are un nume ce pare desprins dintr-un jurnal cinematografic și induce starea provocată de buchetul olfactiv.
„Les phéromonaux” au în componență molecula patentată numita „Hedione” cu calități de influențare a stării de spirit demonstrate clinic prin studii ce au arătat că provoacă un răspuns diferențiat într-o regiune hipotalamică ce este asociată cu eliberarea hormonală: Referință: rezultatele obținute de I Wallrabenstein în studiul publicat în „NeuroImage”.
Cele 5 parfumuri trec experiența olfactivă printr-un registru emoțional, dar și artistic, purtând imaginația celui ce poartă aceste parfumuri prin zone ale picturii clasice sau prin simboluri ale literaturii considerate cândva interzisă, dar și prin trăiri intime secrete și captivante.
,,Amor sacro, amor profano” ce reunește note calde de iasomie, scorțișoară, căpșună, coacăz.
,,Dress code: naked” ce reunește note fresh de lămâie, mandarină verde, bergamotă, patchouli.
,,Rendez-vous avec le diable” cu note unice de vanilie, miere, iris.
,,Ménage à trois” reunește note dulci de iasomie, bergamotă, tuberoză.
,,Bad boy meets his angel” ce reunește note unice de fum, șofran, cardamon, labdan.
,,Les émotionnels” sunt extracte de parfum care prin forța ingredientelor augmentează trăirile și emoțiile purtătorului sau purtătoarei.
Cele 5 parfumuri par să treacă printr-un registru olfactiv prețios un scenariu de scene personale ce ne-au trecut cu siguranță vreodată prin minte și pe care poate nu le-am exprimat.
,,Sin after dark: the revenge” cu note de violetă, iris, prună, iasomie, zambilă.
,,Crazy for you: the obsession” cu note de lămâie, grapefruit, clementină, bergamotă.
,,Money can’t buy love: the crush” cu note de frezie, prună, lămâie.
,, Fatal Dose: the happiness” cu note de cireșe confiate, lămâie, piper roz.
,,Toxic Touch: the dependence” cu note de violetă, iris, lămâie, portocală roșie.
,,Les suprêmes” este categoria de parfumuri ce au în compoziție, pe lângă absoluturi și extracte rare, particule de aur de 24K care au calitatea de a magnetiza ingredientele și de a le da o remanență și o valoare incomensurabilă.
Cele 5 parfumuri sunt fațete ale luxului absolut sau ale trăirilor ce te consumă maxim emoțional.
,,Adulther” cu note de scorțișoară, iasomie, lemn dulce.
,,Last night în Dubai” cu note de vanilie, ambră și labdan.
,,Escentric gold” cu note de Rose de Mai, vanilie, iris, patchouli.
,,Original sin” cu note de șofran, vanilie, scorțișoară.
,,Royal blood” cu note de piper roz, cardamon, iris.
Beautyceutic, inovația ultimă în skincare
Lansat încă de anul trecut în U.K. și primit excepțional de consumatorii britanici, Beautyceutic este un brand inovator de skincare. Acesta are la bază un concept unic și anume conceptul de cosmeceutice. Astfel, brandul pune consumatorul pe primul loc și îi oferă libertatea și ingeniozitatea de a-și “formula” propriile produse pentru îngrijirea pielii.
Este un brand ce se adresează pasionaților de skincare, cunoscătorilor și celor care sunt în căutarea personalizării produselor în regim impecabil de calitate.
Beautyceutic este structurat pe 2 categorii de produse: 6 formule fundamentale formulate cu active premium și testate dermatologic pentru tenuri sensibile (demachiant, toner, ser, ser pentru ochi, ulei, cremă), dar și cu teste de eficacitate pentru hidratare, estomparea roșeții, controlul și calmarea eritemului, dar și puternic antirid și formule pure, concentrate (Beautyceutice) care targheteză diferite nevoi ale pielii (estompare imperfecțiuni acneice, riduri, pete pigmentare, cearcăne, deshidratare etc.), dar care sunt definite structurate în cele 9 categorii de cosmeceutice: antioxidanți, extracte botanice, agenți depigmentanți, factori de creștere, hidroxiacizi, peptide și proteine, retinoizi, celule stem, protecție solară. Pentru a vă crea propria formulă este suficient să adăugați doar 1 picătura din Beautyceuticele alese la fiecare 3 pompițe de formulă fundamentală.
Atât produsele de skincare, cât și parfumurile se încadrează în cele mai înalte standarde internaționale de calitare, brandul fiind orientat către o experiență premium a clientului. Fiecare client ce va experimenta extractele de parfum Maison Olfactiv sau își va răsfăța tenul cu Beautyceutic va înțelege ce înseamnă luxul în cele mai mici detalii, mai spun reprezentanții companiei.